Goede websites compenseren geen slechte karakters

door Stijn Blomme 07/12/2018
Strategie
Leestijd: 2 minuten

Ik was onlangs op een awardshow. Zo’n ding waar ondernemers met de meeste stemmen een zitje op het podium scoorden. Een aantal genomineerden hadden alles uit de kast gehaald om daar te geraken: gesponsorde social media campagnes, fancy landingspagina’s, die toestanden.

Ik was onlangs op een awardshow. Zo’n ding waar ondernemers met de meeste stemmen een zitje op het podium scoorden. Een aantal genomineerden had alles uit de kast gehaald om daar te geraken: gesponsorde social media campagnes, fancy landingspagina’s, die toestanden. 

Na een interview, mocht het publiek in de zaal stemmen op de finale winnaar.  Het werd een innemende en gedreven dame, die tot twee maanden geleden niet eens actief was op social media.  Applaus.

Nadien polste ik bij andere aanwezigen naar hun stem en het waarom. Bleek dat de andere kandidaten “niet sympathieke genoeg” overkwamen om een stem te verdienen.  Ik citeer hun uitspraken hier niet uit beleefdheid.

Moraal?  Alle mooie digitale campagnes ten spijt, met een slecht imago of uitstraling kan een ondernemer in enkele minuten alle resultaten uit die campagnes teniet doen.

Deel de post
Facebook Twitter Linkedin