No stress. We gebruiken geen cookies. Tenzij die van Google, maar enkel als je daarmee akkoord gaat. Ik ga akkoord
of ik ga niet akkoord of eerst even het privacybeleid bekijken.

Contact

Vastgoedplatform OneMoreHectare in de pers: "ruimte als allergrootste luxe"

door Stijn Blomme 14/06/2020
Applicatie
Leestijd: 10 minuten

De allergrootste luxe? Ruimte. Het is een oud gezegde en niet iedereen kan zich veel ruimte veroorloven bij de aankoop van vastgoed. Maar toch bestaat er een nichemarkt voor. Bruggeling Frank Missoul besloot om zich uitsluitend op deze doelgroep te gooien, zowel in eigen land als in het buitenland. Het leidde naar de geboorte van OneMoreHectare. Kandidaat-kopers, op zoek naar ruimte, kunnen op één plaats een helder overzicht vinden van alle domeinen die ergens in Europa te koop staan.  Webdoos stond in voor de complete ontwikkeling van het platform.

OneMoreHectare is een nieuw vastgoedplatform voor domeinen groter dan 1 hectare. Erkende Europese vastgoedmakelaars kunnen via het platform hun groot vastgoed sneller en aan een geïnteresseerd internationaal publiek voorstellen én verkopen. Ruimte staat niet enkel voor het aantal vierkante meters of hectares, maar het vertegenwoordigt kwaliteiten van het leven zoals rust, privacy, vrijheid, luxe en echte rijkdom.

Met deze gedachte in het achterhoofd creëerde Frank Missoul het concept van OneMoreHectare. Een platform dat mensen die op zoek zijn naar ruimte snel in contact brengt
met verkopers. Frank is een rasechte ondernemer en is dan ook niet aan zijn proefstuk toe. Amitabha, een succesvol interim rekruteringsbureau voor sportleraars, was het eerste bedrijf dat hij oprichtte. We schrijven 2011. In 2017 verkocht hij het opnieuw. Na de verkoop kwamen er weer nieuwe ideeën opborrelen, waaronder het idee voor OMH. “Met mijn rugzak vol ervaring en team dat bestaat uit toppers in hun vak, gaan we van OneMoreHectare een internationaal succesverhaal trachten te maken”, aldus Missoul. “We kijken immers gelijk over de landsgrenzen heen. Voor mij is ruimte de echte luxe de dag van vandaag en dat zal dan ook duidelijk tot uiting komen op het platform.”

Volgens Frank Missoul is de potentiële doelgroep zeer breed. “Er zijn veel meer bedrijven, particulieren en overheden op zoek naar ‘ruimte’ dan je op het eerste zicht zou denken”, aldus Missoul. “Een groot domein kan dienen als plaats voor het uitoefenen van een hobby, denk maar aan paardenliefhebbers, jagers en vissers. Daarnaast kan het een lucratieve invulling krijgen zoals een camping, wijngaarden, windmolens en zonnepanelen. Ook ruimte, rust en privacy zijn belangrijke drijfveren, net als een manier om te beleggen of om zich in te zetten voor fauna en flora. Kortom: groot vastgoed kan veel verschillende invullingen krijgen en onze doelgroep is dan ook zeer divers.”

Bron: Made In.

Deel de post
Facebook Twitter Linkedin